Kokiskashop.ro

Kokiskashop.cz a fost înființat acum 9 ani, când un magazin electronic înființat în fiecare zi pentru divertisment a devenit o afacere în creștere. Într-o zi, au fost trimise 6 transporturi și a doua zi a fost necesar să se trimită 60 de transporturi. De la început, abordarea amatorilor s-a schimbat cu una profesională. Cu toate acestea, nu ne bazăm pe lauri și ne străduim în permanență să ne îmbunătățim pentru a oferi clienților noștri cel mai bun serviciu posibil. Ca amintire a începuturilor noastre, există încă o abordare caldă și umană, pe care o menținem nu numai în companie, ci mai ales în comunicarea cu clienții.

  • 99% din mărfurile stocate și expediate în termen de cinci zile lucrătoare
  • linie telefonică între orele 8:30 - 22:30 7 zile pe săptămână,
  • unde puteți întreba operatorii noștri orice - veți vorbi întotdeauna cu o persoană vie, nu cu un automat
  • gamă largă într-un singur loc
    ... în prezent, puteți cumpăra de la noi articolele necesare și decorative pentru casă și grădină, iar familiile cu copii, pentru care avem o gamă largă de jucării, se vor distra și la noi. La categoria sport, există consumabile și echipamente pentru aproape toate tipurile de sport, iar la categoria agrement, veți găsi produse selectate cu care vă veți distra mult. Căutăm întotdeauna noi furnizori pentru a extinde această gamă.
  • Plăți rapide online
    Ca o extensie a serviciilor pentru clienții noștri, am început să lucrăm cu ComGate, care mediază plăți online rapide. Plata este așadar la locul nostru și va accelera expedierea mărfurilor.
 
 
 

Pe 25 mai 2015, compania noastră a primit certificatul de calitate ceh de la Asociația pentru Comerț Electronic (APEK)

  • Informații complete și veridice ale consumatorului despre operatorul magazinului online(sediul social al comerciantului, contacte cu persoanele responsabile etc.).
  • Informații complete și adevărate despre bunuri și prețuri, inclusiv toate taxele.
  • Cum se face achiziția(reguli de cumpărare, condiții comerciale)
  • Informații importante despre îndeplinirea comenzii (modalitate de livrare, opțiuni de plată, poștă și preț de ambalare).
  • Informații despre modul în care se desfășoară reclamația (Procedura reclamațiilor).
  • Comunicarea cu clienții(răspunsuri la e-mailuri, apeluri telefonice etc.)
  • Acesta îndeplinește cerințele legale, date în special de directivele Parlamentului European și ale Consiliului, Codul civil și alte standarde.

Dacă aveți vreo întrebare

 
 
Se încarcă