Kokiskashop.ro

Condiții de afaceri

societate comercială
Kokiska s. r. o.
reprezentat de directorul general Jakub Kokštein
cu sediul social la Stráň 3, 360 01 Sadov
număr de identificare: 02509016
înscris în registrul comerțului ținut la Tribunalul Regional din Pilsen, secțiunea C, inserția 29359
pentru vânzarea de bunuri printr-un magazin online situat la www.kokiskashop.ro

1. Dispoziții introductive

  • 1.1 Aceste condiții comerciale (denumite în continuare „condiții comerciale”) ale societății comerciale Kokiska s. r. o., cu sediul social la Stráň 3, 360 01 Sadov, numărul de identificare: 02509016, înscris în Registrul Comerțului deținut la Tribunalul Regional din Pilsen , Secțiunea C, Insert 29359 (denumit în continuare „Vânzător”) reglementează în conformitate cu prevederile § 1751 paragraful 1 din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil (denumit în continuare „Codul civil”) drepturile și obligațiile reciproce ale părțile contractante care apar în legătură cu sau pe baza unui contract de cumpărare „Contract de cumpărare”) încheiat între vânzător și o altă persoană fizică (în continuare „cumpărător”) prin intermediul magazinului online al vânzătorului. Magazinul de internet este operat de vânzător pe un site web situat la adresa de internet www.kokiskashop.ro (denumit în continuare „site-ul web”), prin interfața site-ului web (denumită în continuare „interfața web a magazinului”).
  • 1.2 Termenii și condițiile se aplică și cazurilor în care persoana care intenționează să cumpere bunuri de la vânzător este o persoană juridică sau o persoană care acționează atunci când comandă bunuri în cursul afacerii lor sau în cadrul profesiei lor independente. Excepțiile în care termenii și condițiile nu se aplică acestor cazuri sunt enumerate în secțiunile individuale.
  • 1.3 Dispozițiile care se abat de la condițiile comerciale pot fi convenite în contractul de cumpărare. Prevederile abateri din contractul de cumpărare prevalează asupra prevederilor termenilor și condițiilor.
  • 1.4 Prevederile termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Contractul de cumpărare și condițiile comerciale sunt întocmite în limba cehă. Contractul de cumpărare poate fi încheiat în limba cehă.
  • 1.5 Formularea termenilor și condițiilor poate fi modificată sau completată de către vânzător. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.

2. Gestionarea și sensibilizarea comenzii

  • 2.1 După trimiterea comenzii, cumpărătorul nu mai are acces la comandă, toate modificările trebuie consultate cu vânzătorul.
  • 2.2 Vânzătorul va confirma cumpărătorului electronic includerea comenzii în sistem, imediat după trimiterea comenzii către cumpărător. Această confirmare conține o versiune electronică a condițiilor de afaceri valabile la momentul plasării comenzii.
  • 2.3 Cumpărătorul este informat ulterior cu privire la următorii pași cu privire la comanda sa la adresa de e-mail a cumpărătorului introdusă în comandă. Vânzătorul consideră că această adresă de e-mail este corectă și validă și nu garantează ne-livrarea e-mailurilor create din neglijența cumpărătorului care a introdus adresa greșită.
  • 2.4 La expedierea lotului, cumpărătorul va primi informații despre finalizarea comenzii, care include instrucțiuni privind condițiile de livrare, manuale pentru produsele comandate, link direct la formularul de reclamație, datele de contact ale vânzătorului și recapitularea comenzii + factură , care servește și ca card de garanție.
  • 2.5 Modificări în ordine sau anularea acestuia înainte de expediere poate fi raportată zilnic pe numărul de telefon LUN - DUM între orele 8:30 - 19:30 +40 371 783 841 sau la adresa de e-mail info@kokiskashop.ro.

3. Încheierea acordului de achiziție

  • 3.1 Toate prezentările bunurilor plasate în interfața web a magazinului au caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare cu privire la aceste bunuri. Dispozițiile articolului 1732 alin. 2 din Codul civil nu se aplică.
  • 3.2 Interfața web a magazinului conține informații despre bunuri, inclusiv prețurile bunurilor individuale. Prețurile bunurilor și serviciilor sunt enumerate, inclusiv taxa pe valoarea adăugată și toate taxele aferente. Prețurile mărfurilor rămân valabile atât timp cât sunt afișate în interfața web a magazinului. O excepție este prețul vizibil scăzut cauzat de o posibilă eroare de sistem, pe care Vânzătorul nu a mai putut-o preveni, caz în care Vânzătorul are dreptul să anuleze comanda. Această prevedere nu limitează posibilitatea vânzătorului de a încheia un contract de cumpărare în condiții convenite individual.
  • 3.3 Interfața web a magazinului conține, de asemenea, informații despre costurile asociate ambalării și livrării mărfurilor. Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării bunurilor enumerate în interfața web a magazinului sunt valabile numai în cazul în care bunurile sunt livrate pe teritoriul Republicii Cehe. Disponibilitatea înseamnă ora când bunurile vor fi gata în depozitul central pentru expediere la adresa de livrare specificată de client sau pentru colectarea personală la Kokiska s. r. o. O Disponibilitatea înseamnă numărul de zile lucrătoare (adică de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale).
  • 3.4 Interfața web a magazinului listează toate informațiile disponibile despre produse. În cazul fotografiilor, se ia întotdeauna într-o oarecare măsură în considerare faptul că fotografiile au caracter ilustrativ, culorile sunt percepute foarte individual. Afișajul color variază în funcție de hardware-ul computerului utilizat. Prin urmare, diferențierea culorii între afișajul ecranului și produsul real este inevitabilă. Din acest motiv, cumpărătorul este obligat să studieze cu atenție descrierea produsului și, în caz de incertitudine, să contacteze vânzătorul pentru a specifica detaliile produsului.
  • 3.5 Pentru a comanda mărfuri, cumpărătorul completează formularul de comandă din interfața web a magazinului. Formularul de comandă conține în special informații despre:
    • 3.5.1 bunuri comandate (bunurile comandate sunt „introduse” de cumpărător în coșul de cumpărături electronic al interfeței web a magazinului),
    • 3.5.2 metoda de plată a prețului de achiziție a bunurilor, informații despre metoda necesară de livrare a bunurilor comandate,
    • 3.5.3 informații despre costurile asociate livrării bunurilor (denumite în continuare „comandă”) a
    • 3.5.4 informații de facturare și livrare despre client, și anume numele, prenumele, adresa, numărul de telefon și adresa de e-mail.
  • 3.6 Înainte de a trimite comanda către vânzător, cumpărătorul este autorizat să verifice și să schimbe datele pe care cumpărătorul le-a introdus în comandă, chiar și în ceea ce privește capacitatea cumpărătorului de a detecta și corecta erorile făcute la introducerea datelor în comandă. Cumpărătorul trimite comanda către vânzător făcând clic pe butonul „ACUM PLĂTIȚI”. Datele enumerate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Vânzătorul nu este responsabil pentru eventualele probleme cauzate de informații incorecte din comandă. Imediat după primirea comenzii, Vânzătorul va confirma această primire către Cumpărător prin e-mail la adresa de e-mail a Cumpărătorului specificată în interfața cu utilizatorul sau în comandă (denumită în continuare „adresa de e-mail a Cumpărătorului”).
  • 3.7 Vânzătorul are întotdeauna dreptul, în funcție de natura comenzii (cantitatea de mărfuri, prețul de achiziție, costurile de transport estimate) să solicite cumpărătorului confirmarea suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau prin telefon).
  • 3.8 Relația contractuală dintre vânzător și cumpărător apare la momentul expedierii lotului, despre care cumpărătorul primește o notificare prin e-mail, la adresa de e-mail a cumpărătorului.
  • 3.9 Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță la încheierea contractului de cumpărare. Costurile suportate de cumpărător în utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice) vor fi suportate de cumpărător însuși,întrucât aceste costuri nu diferă de rata de bază.

4. Prețul marfurilor și termenii de plată

  • 4.1 Prețul bunurilor și orice costuri asociate cu livrarea bunurilor în temeiul contractului de cumpărare, cumpărătorul poate plăti vânzătorului în următoarele moduri:
    • în numerar la punctul de vânzare al vânzătorului la Autoskla CARSiN Karlovy Vary, Hlavní 30/20, 362 63 Dalovice sau în depozitul de expediere la Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park, Dolní Žďár 104, 363 01 Ostrov,
    • în numerar la livrare la locul specificat de cumpărător în comandă,
    • transfer fără numerar în contul vânzătorului pentru numărul de cont RO55BACX0000002294768000 deschis la UniCredit Bank SA,
    • fără numerar prin sistemul de plăți bancare pe internet - plată online,
    • card de plată fără numerar,
    • plata pe factură, după acordul prealabil cu vânzătorul.
  • 4.2 După trimiterea comenzii, Cumpărătorul are posibilitatea de a utiliza serviciul ePayment, care îl redirecționează către serviciile bancare pe internet ale băncii sale. Cumpărătorul trimite plata prin internet banking. Vânzătorul expediază bunurile imediat după primirea confirmării plății. Transferurile de bani se fac prin contul ComGate Payments, a.s. Datele sensibile de intrare pe care cumpărătorul le introduce în sistemul bancar de internet sunt protejate de gateway-uri de plată bancară și nu intră în mediul terților. Procesorii de plăți văd doar informațiile despre tranzacție pe care banca le furnizează odată cu tranzacția trimisă.
  • 4.3 Împreună cu prețul de cumpărare, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului costurile asociate ambalării și livrării bunurilor în suma convenită. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres, prețul de achiziție include și costurile asociate livrării bunurilor. Prețurile bunurilor și serviciilor oferite sunt enumerate incl. TVA.
  • 4.4 În cazul unei comenzi care conține o cantitate mai mare de bucăți dintr-un produs decât în mod obișnuit pentru consumul intern normal, vânzătorul are dreptul să stabilească un preț individual de poștă, să ajusteze condițiile de livrare, să schimbe transportatorul sau timpul de livrare. Vânzătorul are dreptul de a solicita cumpărătorului un depozit sau altă plată similară. Cumpărătorul este întotdeauna informat despre aceste fapte înainte de a încheia contractul de cumpărare.
  • 4.5 Scadența în cazul plății pe factură este de 14 zile de la data emiterii, cu excepția cazului în care părțile convin altfel, iar Cumpărătorul este obligat să plătească suma astfel încât la data scadenței factura să fie deja creditată în contul Vânzătorului, în caz contrar, Cumpărătorul are restanțe. Este important să solicitați plata facturii, iar Vânzătorul își rezervă dreptul de a respinge această cerere cu un motiv.
  • 4.6 În cazul plății în numerar sau în cazul plății la livrare, prețul de achiziție se plătește la primirea bunurilor. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție se plătește în termen de 7 zile calendaristice de la încheierea contractului de cumpărare. Dacă această comandă nu este plătită în termen de 7 zile calendaristice, Vânzătorul poate anula comanda.
  • 4.7 În cazul plăților fără numerar, cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție al bunurilor împreună cu simbolul de plată variabilă. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită atunci când suma relevantă este creditată în contul vânzătorului. În cazul în care nu este introdus simbolul variabil sau o altă eroare a cumpărătorului în timpul plății fără numerar, vânzătorul nu este responsabil pentru nicio prelungire a termenului de livrare până la rezolvarea situației.
  • 4.8 Vânzătorul are dreptul, mai ales în cazul în care cumpărătorul nu furnizează o confirmare suplimentară a comenzii (articolul 3.6), să solicite plata întregului preț de achiziție înainte de a trimite bunurile cumpărătorului. Dispozițiile articolului 2119 alin. 1 din Codul civil nu se aplică.
  • 4.9 Orice reducere la prețul bunurilor oferite de vânzător cumpărătorului nu poate fi combinată între ele. Reducerile sunt întotdeauna limitate în timp. Cumpărătorul este informat despre reducerea din mesajele comerciale trimise către e-mailul cumpărătorului, pe site-ul vânzătorului sau din materialele promoționale.
  • 4.10 Dacă acest lucru este obișnuit în relațiile de afaceri sau dacă se stipulează astfel prin reglementări legale general obligatorii, vânzătorul va emite cumpărătorului un document fiscal - o factură - cu privire la plățile efectuate pe baza contractului de cumpărare. Vânzătorul este un plătitor al taxei pe valoarea adăugată. Documentul fiscal - factura va fi emisă de vânzător cumpărătorului după plata prețului bunurilor și va fi trimisă în format electronic la adresa electronică a cumpărătorului. În acest caz, documentul fiscal - factură înlocuiește cardul de garanție.

5. Retragere din acordul de cumpărare

  • 5.1 Cumpărătorul recunoaște că, în conformitate cu dispozițiile articolului 1837 din Codul civil, nu este posibil să se retragă din contractul de cumpărare pentru furnizarea de bunuri, care a fost modificat în conformitate cu dorințele cumpărătorului sau pentru acesta, din achiziție contract de livrare de bunuri perisabile, precum și bunuri care au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri după livrare, din contractul de cumpărare pentru furnizarea de bunuri în ambalaje sigilate, pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și nu poate fi returnat pentru igienă din motive, și din contractul de cumpărare pentru furnizarea înregistrării audio sau video sau a programului de computer ambalajul original al acestora. De asemenea, nu este posibil să se retragă din contractul de cumpărare dacă bunurile au fost achiziționate în scopuri comerciale - adică clientul a indicat numărul de identificare sau numărul de TVA în comandă.
  • 5.2 Dacă nu este un caz menționat la articolul 5.1 sau un alt caz în care nu este posibil să se retragă din contractul de cumpărare, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în conformitate cu prevederile § 1829 alineatul 1 din Cod civil, în termen de paisprezece (14) zile de la primirea mărfii și în cazul în care obiectul contractului de cumpărare este mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai multor părți, această perioadă curge de la data primirii ultimei livrări de bunuri. Retragerea din contractul de cumpărare trebuie întotdeauna notificată vânzătorului în perioada specificată în fraza anterioară. Pentru a se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul poate folosi formularul electronic de reclamație, care este disponibil pe site-ul vânzătorului sau aici. Un link direct la formularul de reclamație face parte, de asemenea, din e-mailul despre finalizarea comenzii, pe care cumpărătorul îl va primi în e-mailul său.
  • 5.3 În cazul retragerii din contractul de cumpărare în conformitate cu articolul 5.2 din Termeni și condiții, contractul de cumpărare este anulat de la început. Bunurile trebuie returnate vânzătorului în termen de paisprezece (14) zile de la retragerea contractului către vânzător. Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul suportă costurile asociate returnării bunurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate din cauza naturii sale prin poștă obișnuită. În cazul în care bunurile nu sunt livrate vânzătorului în termen de 14 zile de la intrarea retragerii din contract, retragerea va fi declarată irelevantă și invalidă și va fi anulată în consecință.
  • 5.4 În cazul retragerii din contract în conformitate cu articolul 5.2 din Termeni și condiții, vânzătorul va returna fondurile primite de la cumpărător în termen de paisprezece (14) zile de la decontarea retragerii din contract, în același mod ca și vânzătorul primit de la cumpărător. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a returna performanța oferită de cumpărător la returnarea bunurilor către cumpărător sau în orice alt mod, dacă cumpărătorul este de acord și cumpărătorul nu suportă costuri suplimentare. Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului fondurile primite anterior cumpărătorul îi predă marfa sau dovedește că a trimis marfa vânzătorului.
  • 5.5 Vânzătorul are dreptul să compună unilateral dreptul la despăgubire pentru daunele produse bunurilor împotriva dreptului cumpărătorului la rambursarea prețului de achiziție.
  • 5.6 Până când bunurile nu sunt preluate de către cumpărător, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în orice moment. Într-un astfel de caz, vânzătorul va returna cumpărătorului prețul de cumpărare fără întârzieri nejustificate, fără numerar în contul desemnat de cumpărător.
  • 5.7 Dacă un cadou este oferit cumpărătorului împreună cu bunurile, contractul de cadou între vânzător și cumpărător se încheie cu condiția ca, dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, contractul de cadou pentru un astfel de cadou își pierde efectul și cumpărătorul este obligat să-l returneze vânzătorului împreună cu bunurile și cadoul furnizat.

6. Transportul și livrarea marfurilor

  • 6.1 Dacă modul de transport este contractat pe baza unei cereri speciale a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate acestui mod de transport.
  • 6.2 Dacă, conform contractului de cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze bunurile la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia bunurile la livrare.
  • 6.3 În cazul în care, din motive din partea cumpărătorului, este necesară livrarea bunurilor în mod repetat sau într-un alt mod decât cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a bunurilor, respectiv. costurile asociate cu o altă metodă de livrare. Vânzătorul are dreptul să schimbe transportatorul din comandă, pe baza consimțământului cumpărătorului.
  • 6.4 La primirea mărfurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului mărfii și, în cazul unor defecte, să anunțe imediat transportatorul. În cazul constatării unei încălcări a ambalajului care indică intrarea neautorizată în transport, cumpărătorul nu trebuie să preia transportul de la transportator.
  • 6.5 Alte drepturi și obligații ale părților în transportul de mărfuri pot fi guvernate de condițiile speciale de livrare ale vânzătorului, dacă sunt emise de vânzător. Condițiile de livrare fac parte din anexele la condițiile comerciale.

7. Drepturi de la performanța defectă

  • 7.1 Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care rezultă din executarea defectuoasă sunt reglementate de reglementările relevante în general obligatorii (în special prevederile secțiunilor 1914-1925, secțiunilor 2099-2117 și secțiunilor 2161-2174 din Codul civil).
  • 7.2 Vânzătorul este responsabil față de cumpărător că mărfurile nu prezintă defecte la primire. În special, vânzătorul este responsabil față de cumpărător că, în momentul în care cumpărătorul a preluat bunurile:
    • 7.2.1 mărfurile au caracteristicile agreate de părți și, în absența unui acord, au caracteristicile descrise de vânzător sau de producător sau pe care cumpărătorul le aștepta în ceea ce privește natura mărfurilor și pe baza publicitate realizată de ei,
    • 7.2.2 mărfurile sunt adecvate scopului menționat de vânzător pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate de obicei mărfuri de acest tip,
    • 7.2.3 mărfurile corespund calității sau proiectului cu eșantionul sau modelul convenit, dacă calitatea sau designul a fost determinat în conformitate cu eșantionul sau modelul convenit,
    • 7.2.4 mărfurile sunt în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare,
    • 7.2.5 mărfurile respectă cerințele reglementărilor legale.
  • 7.3 Prevederile articolului 7.2 din Termeni și condiții nu se aplică bunurilor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit un preț mai mic, la uzură cauzată de utilizarea sa normală, bunurilor uzate pentru un defect corespunzător la gradul de utilizare sau acceptare a uzurii de către cumpărător sau dacă rezultă din natura mărfurilor.
  • 7.4 Drepturile care rezultă din executarea defectuoasă sunt exercitate de cumpărător împreună cu vânzătorul la adresa sediului său, unde acceptarea reclamației este posibilă în ceea ce privește gama de bunuri vândute sau la sediul social sau la locul de desfășurare a activității. Momentul reclamației este considerat a fi ziua în care Vânzătorul a aflat de reclamație.
  • 7.5 Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea vânzătorului pentru defecte pot fi reglementate prin procedura de plângere a vânzătorului. Procedura de reclamație face parte din anexa la condițiile comerciale.

8. Alte drepturi și obligațiile părților contractante

  • 8.1 Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin preluarea fizică a bunurilor.
  • 8.2 Vânzătorul nu este obligat de niciun cod de conduită în raport cu cumpărătorul în sensul prevederilor § 1826 alin. e) din Codul civil.
  • 8.3 Cumpărătorul are dreptul să contacteze Departamentul de Reclamații prin adresa de e-mail: reclamatie@kokiskashop.ro.
  • 8.4 În conformitate cu dispozițiile secțiunii 1820 (1) (j) din Codul civil, în cazul soluționării extrajudiciare a reclamațiilor consumatorilor, cumpărătorul poate contacta organismul de control, care este Autoritatea cehă de inspecție comercială. Autoritatea cehă de inspecție comercială tratează plângerile extrajudiciare ale consumatorilor în modul și în condițiile stipulate de reglementările legale relevante. În cazul soluționării extrajudiciare a litigiilor internaționale, cumpărătorul poate contacta REZOLUȚIA ONLINE A DISPUTELOR (ODR). Mai multe informații aici.
  • 8.5 European Consumer Center Republica Cehă, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, este un punct de contact în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentul European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22 / CE (Regulamentul privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor).
  • 8.6 Vânzătorul are dreptul să vândă bunuri pe baza unui extras din registrul comerțului. Supravegherea în domeniul protecției datelor cu caracter personal este efectuată de Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, compania este înregistrată la Oficiul cu numărul de înregistrare 00055306. Într-o măsură limitată, Autoritatea cehă de inspecție comercială supraveghează respectarea Legii nr. 634 / 1992 Coll., Privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare, reglementări ulterioare.
  • 8.7 Cumpărătorul își asumă prin prezenta riscul unei schimbări de circumstanțe în sensul articolului 1765 alin.2 din Codul civil.

9. Protecția datelor personale

  • 9.1 Obligația sa de a furniza informații cumpărătorului în sensul articolului 13 din Regulamentul 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (Regulamentul general privind protecția datelor) (denumit în continuare „Regulamentul GDPR”) referitoare la prelucrarea datelor personale ale cumpărătorului în scopul îndeplinirii contractului de cumpărare, în scopul negocierii acestui contract și în scopul îndeplinirii obligațiilor de drept public ale vânzătorului.

10. Trimiterea mesajelor comerciale și depozitarea cookiurilor

  • 10.1 Cumpărătorul este de acord cu trimiterea de informații referitoare la bunurile, serviciile sau afacerile Vânzătorului la adresa electronică a Cumpărătorului și este de asemenea de acord cu trimiterea de comunicări comerciale de către Vânzător la adresa electronică a Cumpărătorului. Vânzătorul își îndeplinește obligația de informare față de cumpărător în sensul articolului 13 din Regulamentul GDPR referitor la prelucrarea datelor personale ale cumpărătorului în scopul trimiterii de comunicări comerciale prin intermediul unui document special.
  • 10.2 Cumpărătorul este de acord cu stocarea așa-numitelor cookie-uri pe computerul său. În cazul în care este posibil să efectuați o achiziție pe site-ul web și să îndepliniți obligațiile vânzătorului în temeiul contractului de cumpărare fără a stoca așa-numitele cookie-uri pe computerul cumpărătorului, cumpărătorul poate revoca în orice moment consimțământul conform frazei anterioare.

11. Livrare

  • 11.1 Poate fi livrat Cumpărătorului la adresa de e-mail specificată în comanda sa.

12. Dispoziții finale

  • 12.1 Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional (străin), atunci părțile convin că relația este guvernată de legislația cehă. Alegerea legii în temeiul frazei anterioare nu privește consumatorul care este consumator de protecția pe care i-o oferă dispozițiile legii de la care nu poate fi derogat prin contract și care altfel s-ar aplica în temeiul articolului 6 alineatul (1) din Regulamentul Regulamentului (CE) nr. 593/2008 al Parlamentului European și al Consiliului din 17 iunie 2008 privind legea aplicabilă obligațiilor contractuale (Roma I).
  • 12.2 În cazul în care o prevedere a Termenilor și condițiilor este sau devine invalidă sau ineficientă, prevederea invalidă va fi înlocuită cu o dispoziție a cărei semnificație este cât mai apropiată de dispoziția invalidă. Nulitatea sau ineficiența unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții. Modificările și completările la contractul de cumpărare sau condițiile comerciale necesită un formular scris.
  • 12.3 Contractul de cumpărare, inclusiv condițiile comerciale, este arhivat de vânzător în formă electronică și nu este accesibil.
  • 12.4 Tot conținutul site-ului web al vânzătorului (fotografii, texte despre produse și design) este proprietatea vânzătorului. Publicarea neautorizată, adică publicarea de către cineva care nu este autorul lucrării sau nu are licența corespunzătoare pentru publicare (permisiune) va fi considerată încălcare a drepturilor de autor și va fi tratată de departamentul juridic al companiei. Nu contează dacă lucrarea protejată prin drepturi de autor a fost publicată în scopuri comerciale sau necomerciale.
  • 12.5 Anexa la condițiile comerciale constă în procedura de reclamație, instrucțiuni privind retragerea din contractul de cumpărare și condițiile de livrare.
  • 12.6 Date de contact ale vânzătorului: sediul social al Kokiska s. r. o., Stráň 3, 360 01 Sadov, adresa de e-mail info@kokiskashop.ro, telefon +40 371 783 841. Adresa depozitului: Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park - Expediere comenzi supradimensionate, Dolní Žďár 104, 363 01 Ostrov. Adresa punctului de distribuție: Autoskla CARSiN Karlovy Vary, Hlavní 30/20, 362 63 Dalovice.

La Stráni pe 26. 02. 2021

Anexe la termeni și condiții

Procedura privind reclamațiile

Prezenta procedură de reclamație a fost elaborată în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 89/2012, Codul civil și ale Legii nr. 634/1992, Legea privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare (denumită în continuare „legea”) și se aplică bunurilor de consum (denumite în continuare „bunuri”) pentru care drepturile cumpărătorului în temeiul răspunderii pentru defecte (denumite în continuare „reclamații”) sunt exercitate în timpul perioadei de garanție.

Consumator este orice cumpărător care, în afara activității sale comerciale sau a exercitării independente a profesiei sale, încheie un contract cu un întreprinzător sau tratează în alt mod cu acesta.

Vânzătorul este Kokiska s. r. o., cu sediul social în Stráň 3, 360 01 Karlovy Vary - Sadov, nr. de identificare 02509016, nr. TVA CZ02509016. Kokiska s.r.o. este o persoană care acționează în cadrul activității sale comerciale sau al altei activități de afaceri la încheierea și executarea contractului. Este un întreprinzător care, direct sau prin intermediul altor întreprinzători, furnizează cumpărătorului produse sau servicii.

Clientul magazinului online,este fie un cumpărător consumator, fie un cumpărător care acționează în cadrul activității sale comerciale sau al altei activități de afaceri atunci când încheie și execută contractul.

Defecte ale produselor

Vânzătorul este răspunzător față de consumator că bunul este lipsit de defecte la primire. În special, vânzătorul este răspunzător față de consumator că, în momentul în care consumatorul a luat în primire produsul:

  • mărfurile au caracteristicile convenite între părți și, în absența unui contract, caracteristicile pe care vânzătorul sau producătorul le-a descris sau la care cumpărătorul se aștepta având în vedere natura mărfurilor și pe baza reclamei făcute de acestea,
  • produsul este adecvat scopului pentru care vânzătorul declară că este utilizat sau pentru care un produs de acest tip este utilizat în mod obișnuit,și
  • constituie un lucru în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare.

Drepturi pentru produsele defecte

În cazul în care produsul nu prezintă caracteristicile menționate mai sus, consumatorul poate, de asemenea, să ceară livrarea unui produs nou fără defecte, cu excepția cazului în care acest lucru este inadecvat din cauza naturii defectului, dar dacă defectul se referă doar la o parte a produsului, consumatorul poate cere doar înlocuirea părții respective; dacă acest lucru nu este posibil, acesta poate renunța la contract.

Cu toate acestea, în cazul în care acest lucru este inadecvat din cauza tipului de defect, în special în cazul în care defectul poate fi remediat fără întârzieri nejustificate, consumatorul are dreptul de a obține remediarea gratuită a defectului.

Consumatorul are dreptul la livrarea unui articol nou sau la înlocuirea unei piese, chiar și în cazul unui defect detașabil, dacă articolul nu poate fi utilizat în mod corespunzător din cauza reapariției defectului după reparație sau din cauza unui număr mai mare de defecte. În acest caz, consumatorul are, de asemenea, dreptul de a se retrage din contract.

În cazul în care consumatorul nu se retrage din contract sau nu își exercită dreptul de a obține livrarea unui produs nou fără defecte, de a obține înlocuirea unei părți a produsului sau de a obține repararea acestuia, consumatorul poate solicita o reducere rezonabilă. De asemenea, consumatorul are dreptul la o reducere rezonabilă în cazul în care vânzătorul nu este în măsură să îi furnizeze un articol nou fără defecte, să înlocuiască o parte a articolului sau să îl repare, precum și în cazul în care vânzătorul nu remediază defectul într-un termen rezonabil sau în cazul în care remedierea defectului i-ar cauza consumatorului dificultăți considerabile.

Dreptul la executarea defectuoasă nu aparține cumpărătorului în cazul în care acesta știa, înainte de a prelua produsul, că acesta are un defect sau dacă cumpărătorul însuși a cauzat defectul.

Cumpărătorul este obligat să trimită inițial, pe cheltuiala sa, bunurile revendicate la adresa vânzătorului; în cazul acceptării revendicării, acestuia îi vor fi rambursate costurile de transport pe baza bonului de livrare scanat și trimis.

Termene limită

Consumatorul este îndreptățit să își exercite dreptul de a reclama defectele care apar la bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire. În cazul în care defectul se dovedește în termen de douăsprezece luni de la primire, se consideră că bunurile au fost defecte la primire.

Perioada de garanție începe la primirea produselor de către client. Perioada de garanție pentru un cumpărător consumator este de 24 de luni, dar pentru un cumpărător care acționează în cadrul activității sale comerciale sau al altei activități de afaceri la încheierea și executarea contractului, perioada de garanție este de numai 12 luni. Perioada de garanție se prelungește cu perioada în care bunurile au fost reparate în garanție.

Altele

Răspunderea vânzătorului pentru defecte nu se aplică la uzura cauzată de utilizarea normală a bunurilor, în cazul unui produs vândut la un preț mai mic, la defectul pentru care s-a convenit prețul mai mic, în cazul unui produs folosit, la defectul care corespunde gradului de utilizare sau de uzură pe care îl avea produsul în momentul preluării de către cumpărător sau dacă acesta rezultă din natura produsului.

La cererea consumatorului, vânzătorul este obligat să furnizeze consumatorului o confirmare scrisă a obligațiilor de executare defectuoasă în măsura prevăzută de lege (certificat de garanție). În cazul în care natura articolului permite acest lucru, în locul certificatului de garanție, este suficient să se elibereze cumpărătorului o dovadă de achiziție a articolului conținând date (factură), care trebuie să conțină aceleași date ca și certificatul de garanție. Certificatul de garanție trebuie să conțină numele și prenumele, denumirea sau denumirea comercială a vânzătorului, numărul de înregistrare, sediul social, dacă este vorba de o persoană juridică, sau locul de reședință, dacă este vorba de o persoană fizică. În cazul în care se oferă o garanție mai lungă decât garanția legală, vânzătorul trebuie să precizeze în certificatul de garanție termenii și întinderea extinderii garanției.

Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în toate cazurile prevăzute de lege. Retragerea este valabilă împotriva vânzătorului din momentul în care acesta este notificat cu privire la declarația de retragere a cumpărătorului, cu condiția ca toate condițiile legale necesare să fie îndeplinite. În caz de retragere din contract, contractul este reziliat de la bun început, iar părțile sunt obligate să se despăgubească reciproc pentru tot ceea ce și-au furnizat reciproc în baza contractului. În cazul rezilierii contractului ca urmare a exercitării drepturilor care decurg din răspunderea pentru defecte, cumpărătorul va returna prestația livrată de vânzător numai în măsura în care acest lucru este posibil în mod obiectiv în situația dată.

Procedura de tratare a reclamațiilor

Pentru fiecare produs reclamat, este necesar să se completeze un formular de reclamație, care se găsește pe site-ul web al vânzătorului sau este disponibil aici. Datorită gamei largi de produse, fiecare cerere este tratată individual. Vânzătorul va lua o decizie privind cererea de despăgubire imediat sau, în cazuri mai complexe, în termen de trei zile.

Imediat după trimiterea unei reclamații prin intermediul formularului de reclamație, Cumpărătorul primește un e-mail de confirmare a acceptării reclamației. Cumpărătorul este informat în format electronic cu privire la fiecare etapă parcursă pe parcursul reclamației, inclusiv notificarea finală a soluționării reclamației - fie că este vorba de respingerea sau de soluționarea acesteia.

Reclamațiile, inclusiv remedierea defectelor, trebuie să fie soluționate fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 30 de zile de la data reclamației, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin asupra unei perioade mai lungi. După expirarea acestei perioade, cumpărătorul are aceleași drepturi ca și cum ar fi vorba de o încălcare gravă a contractului. Data reclamației este data la care vânzătorul a luat cunoștință de aceasta.

Termenul de soluționare a reclamațiilor se suspendă în cazul în care vânzătorul nu a primit toate documentele necesare pentru soluționarea reclamației (părți din produse, alte documente etc.). Vânzătorul este obligat să solicite documente suplimentare de la cumpărător cât mai curând posibil. Termenul se suspendă de la această dată până când cumpărătorul livrează documentele solicitate.

Bunurile reclamate trebuie trimise la adresa depozitului de expediere al vânzătorului, Kokiska s. r. o., Stará Kysibelská 695 / 73b, 360 20 Karlovy Vary. Înainte de expedierea mărfii, este necesar ca reclamația să fie înregistrată, astfel încât Cumpărătorul să cunoască numărul de reclamație, care trebuie să fie indicat pe ambalajul exterior al mărfii, astfel încât transportul să fie identificat în mod clar (de preferință scris pe hârtie și lipit pe cutie, nu scris direct pe cutie). În cazul în care apar probleme tehnice cu formularul de cerere de despăgubire, este posibil să trimiteți cererea prin e-mail la reclamatie@kokiskashop.ro.

În situațiile în care produsele trebuie să fie trimise la vânzător sau la un centru de service, cumpărătorul, în interesul său, se asigură că produsele sunt ambalate într-un ambalaj adecvat și suficient de protector care să îndeplinească cerințele de transport al produselor fragile, inclusiv toate accesoriile, și marchează coletul cu simbolurile corespunzătoare.

Cumpărătorul poate reclama bunurile de la distanță, prin intermediul formularului de reclamație, dar și personal, la oricare dintre sediile și punctele de lucru ale companiei.

Dispoziții finale

Prezenta procedură de soluționare a reclamațiilor intră în vigoare la 1. 1. 2023. Modificările aduse procedurii de soluționare a reclamațiilor pot fi modificate.

Instrucțiuni privind retragerea din contractul de vânzare-cumpărare

Cum procedați în cazul în care produsele pe care le-ați cumpărat nu vi se potrivesc și doriți să le returnați în termenul legal de 14 zile?

Dacă sunteți consumator, aveți dreptul de a returna bunurile achiziționate fără a da niciun motiv în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii bunurilor, în conformitate cu articolul 1829 din Codul civil (Legea nr. 89/2012 Coll.). Aveți acest drept și în cazul în care plasați o comandă online cu ridicare personală în depozitul nostru de expediere.

În cazul în care nu sunteți un consumator, adică achiziționați bunuri în cadrul activității dvs. comerciale sau de afaceri (care este determinată de indicarea numărului dvs. de identificare pe documentul de achiziție), nu aveți dreptul de retragere, deoarece legea nu prevede această opțiune.

Cum se returnează produsele?

Înainte de returnarea efectivă a bunurilor, este necesar să se completeze formularul electronic de reclamație, în care cumpărătorul selectează opțiunea „Vreau să mă retrag din contract”. Linkul către formularul de returnare este inclus în e-mailul de finalizare a comenzii și este publicat pe website-ul vânzătorului aici.

Trimiteți produsele la adresa:

Kokiska s. r. o.
Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park
Dolní Žďár 104
363 01 Ostrov

Vă rugăm să împachetați bine bunurile returnate pentru a preveni deteriorarea acestora în timpul transportului. Vă rugăm să indicați pe cartonul exterior (pe hârtia adezivă, nu direct pe ambalaj) că este vorba de o retragere și numărul comenzii, astfel încât coletul să poată fi identificat în mod clar (acest lucru va accelera întregul proces).

Nu trimiteți niciodată bunuri în numerar la livrare! Bunurile trimise în acest mod Nu vor fi colectate și vă vor fi returnate.

AVERTISMENT! Odată ce produsele ajung înapoi la noi în stare bună, vi se vor rambursa banii, iar dacă comanda a inclus doar articolul returnat, vi se vor rambursa și cheltuielile de expediere incluse în comandă. Cheltuielile de expediere pe care cumpărătorul le plătește pentru returnarea articolului către vânzător nu sunt rambursabile! Acest cost este suportat de către cumpărător.

Vă rugăm să readuceți bunurile în starea lor inițială, dacă este posibil, pentru a preveni o eventuală reducere a sumei rambursate cu costul de readucere a bunurilor în starea lor inițială.

Vă vom trimite banii pentru bunuri în contul dvs. bancar cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contract, însă nu înainte de livrarea bunurilor returnate la departamentul nostru de reclamații (sau înainte de a dovedi că bunurile returnate ne-au fost deja trimise). În acest caz, costurile de returnare a bunurilor vor fi suportate de către cumpărător.

Vă rugăm să citiți următorii termeni și condiții și sfaturi privind returnarea produselor

Nu este necesar să se returneze ambalajul original

Ambalajul nu face obiectul achiziției sau face parte din articolul achiziționat, datorită limitării posibilității de deteriorare a produselor în timpul transportului, vă recomandăm să trimiteți produsele în ambalajul original sau în ambalajul corespunzător.

Chiar dacă nu este necesar să se returneze ambalajul, www.kokiskashop.ro are dreptul la rambursarea costurilor reale suportate pentru returnarea bunurilor:

  • în cazul deteriorării ambalajului, care este unic, specific mărcii, pe care l-ați deteriorat într-o măsură mai mare decât era necesar pentru a inspecta bunurile,
  • în cazul deteriorării ambalajului edițiilor de colecție, al pachetelor cadou sau al suporturilor de date originale.

Puteți încerca produsele

Cu toate acestea, nu ar trebui să existe nicio uzură evidentă. Bunurile pot fi probate, dar trebuie să țineți cont de costurile pe care compania noastră le va suporta pentru a readuce bunurile la starea lor inițială și care pot fi solicitate. Aceste costuri sunt întotdeauna evaluate individual și, ca atare, sunt apoi facturate clientului și adăugate la suma pentru bunurile returnate. Ar trebui să tratați bunurile în același mod ca atunci când le vedeți într-un magazin fizic, înainte de cumpărare.

Puteți evita aceste taxe dacă readuceți singur bunurile la starea lor inițială (curățare, reasamblare, ambalare corectă etc.).Datorită diversității bunurilor, fiecare caz de retragere este tratat individual.

Respectarea termenului limită de 14 zile

Termenul limită este determinat de momentul în care este trimisă retragerea. Astfel, se consideră că perioada de retragere din contract a fost respectată în cazul în care consumatorul informează comerciantul (în scris sau prin telefon) că se retrage din contract în timpul perioadei de retragere.

Perioada de retragere durează 14 zile calendaristice, și nu zile lucrătoare, și începe în următoarea zi calendaristică după ce consumatorul ia în primire produsele (de exemplu, dacă clientul preia produsele vineri, perioada de retragere începe sâmbătă inclusiv).

În cel mai scurt timp posibil după trimiterea acestei notificări de retragere, dar nu mai târziu de 14 zile, trebuie să ne predați bunurile achiziționate. În acest caz, nu există dreptul la rambursarea costurilor necesare asociate transportului bunurilor către vânzător.

Termeni de livrare

Colecția personală

Ridicarea personală este posibilă de luni până joi între orele 8:30 - 17:00 și vineri între orele 8:30 - 13:00 la adresa punctului de livrare Autoskla CARSiN Karlovy Vary, Hlavní 30/20, 362 63 Dalovice. În cazul coletelor supradimensionate, în fiecare zi lucrătoare între orele 9:00 - 16:00, la adresa punctului de expediere Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park - Výdej nadrozměrných objednávek, Dolní Žďár 104, 363 01 Ostrov. Pentru colectarea personală, este necesar să creați o comandă și apoi să așteptați solicitarea de colectare personală, care va veni electronic la adresa de e-mail specificată în comandă. Data poate fi aranjată și prin telefon +40 371 783 841.

Acceptarea mărfurilor

La livrare, Cumpărătorul este obligat să verifice imediat starea expedierii - numărul pachetelor, integritatea cutiilor etc. și să refuze acceptarea unei expediții incomplete sau deteriorate. Este foarte important să evaluați starea mărfurilor livrate, dacă Cumpărătorul preia transportul deteriorat și apoi află că și bunurile sunt deteriorate, este necesar să raportați acest fapt transportatorului în termen de 2 zile lucrătoare și să soluționați reclamația.

Costul de livrare

Prețul transportului este reglementat de lista de prețuri valabilă, care este publicată pe site-ul web al vânzătorului.

Ne avertizăm clienții că transportatorul NU este angajatul nostru și nu putem influența acțiunile sale în niciun fel. Acest lucru se aplică în special acordului în momentul livrării expedierii sau notificării telefonice a acestuia în avans (deși îl vom nota întotdeauna în notele pentru transportator). Dacă nu ați fost mulțumit de acțiunile șoferului, este întotdeauna necesar să contactați centrul de expediere sau șeful postului de livrare.

Se încarcă
Se încarcă ...